Monday, December 2

bodohkah aku????

assalamualaikum...
saat ni..aku rasa diri aku yang paling bodoh sekali dalam kelas... dan entah setan cabuk mana dok medownkan mood aku...dah lama aku tak rasa camni...disebabkan satu soklan yang aku salah semua budak lain betul..dan pandangan depa tu mengganggu otak aku... aku tahu..aku sedar... sebenarnya itu perasaan aku ja...tapi... nobody knows my feeling... aku just bole mengharap diri aku kembali ke mood yang asal..

dan one more thing..aku faham perasaan jadik orang yang tidak faham dalam sesatu perkaea dan apabila meminta orang yang pandai menerangkan..dia buat donno je... perasaan xdak sapa nak tolong aku....  so..aku nasihatkan ampa..angan jadi orang pandai yang sombong..and jangan laa pandang rendah kat orang yang tak tahu itu..barangkali dia akan lebih berjaya dari engkau... tolong kita setakat yang kira mampu...sebab..Allah bagi ganjaran pada orang yang share ilmu denfan yang lain...
thats all for today...  lama dah kan aku tak menyemak kat sini...

 

No comments:

Post a Comment