Saturday, January 25

mimpi yang keDua

assalamualaikum...
ni yang entah ke berapa kali dah aku tulis pasai boboi,
tak penah bosan.
and aku harap kau pon tak bosan laa nak membaca entry aku ni.
aku suka boboi,
ya benar!
aku ngaku, aku sedar, aku suka dia.
and this is my first time aku suka orang bukan saja-saja.
sebabnya, dia dah jauh, dah tak dak depan mata aku,
tapi aku still suka.
semalam, kali kedua aku mimpi dia.
aku konfess, and diterima.
dia pon have the same feeling
kan best kalau betol.
kadang-kadang, iman aku tak kuat,
rasa macam nak gtaw dia ja.
tapi, sebbek hati aku bole dikawal lagi.
aku tak taw how to begin. how to show. how to do everything
and lastly, macam cakap sahabat-sahabat aku,
DOA - moga dia jodoh aku. itu saja.
and aku yakin dengan ketentuan Allah dengan aku.

dear awak :
kalau awak baca ni, saya harap sangat awak sedar kehadiran saya dalam hidup awak,
and saya harap sangat awak bole buka pintu hati awak untuk saya. saya tak sempurna, terima saya seadanya.

No comments:

Post a Comment