Sunday, February 9

handmade kuliah bag _me_

assalamualaikum.

aku rasa bangga dengan diri aku cuti sem ni.. segala benda yang nak berhasrat nak buat tercapai! yay!
aku berjaya jahit beg kuliah aku dari kain perca tok aku.. ni dia
aku post gambar ni kat FB, wechat,tweet.. haha..saja nak gtaw satu dunia.. aku buat seniri taw.. ingat senang???
actually, aku dapat idea nak jahit beg ni sebab aku tengok adik aku dok jahit kain perca jadi selimut dia. almaklumlah dia kan menganggur sekarang tak dak kerja nak buat, so dia jahit laa selimut dari kain2 perca tu.. so, aku pon join dia menganggur sebulan kat umah, bosan tiap tiap hari bangun tidur basuh baju sidai baju bagi makan anak itik hadap laptop drama drama drama tidur. last skali aku pon make an inisiatif nak jahit beg g kuliah guna kain2 perca tu. nah! ni laa hasil dia..

sat saja pon aku buat. sehari ja.. haha. alaa.. cincai2 jaa sebab idea original dari aku. halai balai ja.. no ukuran no lakaran.. just do it on the spot..haha.. jadi laa.. nak bawak g kuliah je pon kan.. tak dak pe laa.. bukannya ada orang nak tengok pon aku bawak beg ape kan.. kot laa aku nih ada Secret Admire ka kan kan kan? haha.. ni tak dak, ade pon Sarah Azahar je.. haha..

bangga laa jugok dapat buat beg ni sendiri.. design sendiri and hasil tangan sendiri.. haha.. with the instruction from tok nah acano nak guna mesin jahit canggih tok tu.. hehe..


No comments:

Post a Comment